2 Aralık 2012 Pazar

SARP'IN UMUDU DERNEĞİ

Arkadaşlar merhaba,

Bir süre önce sanırım çoğunuz benim gibi Sarp'tan haberdar oldunuz Çok üzücü,etkileyici ama gerçek. Bu gerçekle yaşayan ve sadece kendi çocuğu için değil,Sarp'ın hastalığına sahip tüm çocuklarımız için çabalayan koca yürekli anne sevgili Bihter hanım Sarp'ın Umudu Derneği'ni kurarak müthiş bir işe öncülük yapmış. Bununla kalmamış 6-9 Aralık tarihlerinde İstanbul  EyafEXPO'da ENGELSİZ YAŞAM FUARI'na katılacaklarmış. Nerden mi biliyorum çünkü Bihter hanım benden standı güzelleştirmemi rica etti ve bende seve seve kabul ettim :)

Sizden ricam hem etrafınızdaki herkesi bu etkinlik ve dernekten biigilendirmeniz hemde blogger arkadaşların sayfalarında bilgileri paylaşmaları olacak. Çünkü ne kadar çok kişiye ulaşırsak o kadar fazla gönüllü ve bağışçıya ulaşmamız mümkün olur diye düşünüyorum.
Üstelik dernek yapılan bağışlar karşılığında hediyelerde verecek.

Aşağıda ilgili linkler var paylaşmak istediğim;
http://www.sarpinumudu.org.tr/ (bu dernek sayfası olacak henuz hazırlanma aşamasında)

Biliyorumki aramızda yardım etmek isteyecek çok fazla kişi çıkacaktır eğer vesile olursam ne mutlu bana.
Herkese ilgisi için şimdiden teşekkür ederim.



Hiç yorum yok: